Merhaba canım kizlarsoruyor üyecikleriiii 😍 başlıktada okuduğunuz gibi boyum 166 ve 60 kiloyum. 5 kilo vermek için şu an ilaç kullanıyorum. Bitkisel bir ilaç tabiiki. Şimdi size sorum şu: fiziğim buna çok çok benziyor. göbeğim yok. Sizce ne yapmalıyım? Yorumlarınız için teşekkürler 😘
166 boy 60 kiloyum. resimli. Sizce kaç kilo vermeliyim?
En İyi Cevaplar