Hiçbir hastalığa sahip olmadan sadece yaşlılıktan ölünür mü?

Bir sabah kalkıyorsun artık aramızda yok insan çok şaşırır, üzülür hiç bir şeyi yoktu diyorsun.
Hastalıkla öldü demek teselli midir insana?
Hiçbir hastalığa sahip olmadan sadece yaşlılıktan ölünür mü?
Hiçbir hastalığa sahip olmadan sadece yaşlılıktan ölünür mü?
Cevapla