Hapşırınca neden çok yaşa denir? demesek anında ölecek mi ki?

bunun çeşitli versiyonları da var "iyi yaşa, sağlıklı yaşa, güzel yaşa,".. ee demesek ölecek mi ki? ilk kim çıkardı bu kısır döngüyü başımıza.. her hapşırdığımda aklıma bu soru takılır..
Hapşırınca neden çok yaşa denir? demesek anında ölecek mi ki?
Cevapla