Okumak bişey kaybettirmez detaylara gel?

Yoruldum. Çooook yoruldum derdim panik atak , anksiyete 2 yıldır hayatım alt üst oldu sanırsam ömür boyu geçmeyecek. Tedavi aldım ama düzenli bi tedavi alamadım maalesef antidepresanlarda kaydırdı hayatımı ama antidepresanı bıraktıktan sonra en fazla 2 ay iyi hissediyorum kendimi sonrası felaket , sokağa çıkamıyorum evden dışarı gezemiyorum tozamıyorum arkadaşım da kalmadı sildim hepsini madde kullanıyolar diye zaten basıma gelenlerin hepsi maddeden geldi ne yapsam bilmiyorum düşünmekten beynim patlayacak kitlendim kaldım ölüp dünyanın sonuna kadar uyuyasım var mezarda hayat gayem kalmadı neyse tek eski arkadaşım antidepresan tekrar sana sığınacağım seni bıraktığım için özür dilerim 🥺
Okumak bişey kaybettirmez detaylara gel?
Cevapla