Geçim sıkıntısı? Ne yapardınız iyice okuyuun?

Kayınvalidem eşiyle boşandı ikisininde ayrı arsası var kayınpederimin iki evi var. Kayınvalidem üç katlı villada küçük kaynımla tek başına yaşıyor. ayrıyeten bir dairesi vardı kirada. Kayınpederim üç katlı villayı üç çocuğuna verdi. İlk bir sene kira vermemek için kayınvalidem ile yaşamaya çalıştım ama geçinmeye gönlü yok iki bebeğimi kaybettim. Hergün kocamdan dayak yiyip hakaret işitiyordum köşeye para atmamıza imkan bile vermiyordu herşeyin en pahalısını alıyordu eşimin maaşından. Kendisi yeğenine bile parayla bakıyordu eve bir gram katkısı yoktu. Babasından gelen maaşı bile köşeye atıyordu. Durum böyle olunca ayrı eve çıkmak istedik. 3bin TL kira veriyorduk bebeğimiz oldu o esnada. Eşim 29 bin maaş alıyordu. Söyleniyordu bu kadar para kiraya gidiyor yazık günah bilmem ne. 5 aylık bebeğimle evde hergün kiraya verdiği para tartışılıyodu. Beni çalışmaya zorluyordu. Ailem benden 9 saat uzaklıkta bebeğimi bırakıp çalışma imkanım 0. Kayınvalidem benden nefret ediyor. Yine para konusundan dolayı boşanma aşamasına geldik. Ailemin evine geri döndüm boşanıcaz diye kayınvalidem villayı satışa çıkardı. Ama sırf kızı için. Oda evli. Sırf kızı rahat etsin diye satışa çıkarmıştı. Bizden gizli saklı onlara yardım ediyorlar. Görümcemde bana düşman elinden geleni ardına koymadı. Üç yıldır evli ve çocuğu yok. Bi şekilde barıştık kocamla çocuk var diye. kayınvalidemin ekstra tekli dairesine geçtik yani villa haricinde birde kirada evi var ordanda para alıyordu :). Biz geçtik bize 12 bin TL'ye kiraya anlaşmış eşim. Tabi biz eve geçtik ama eşim o güzel iş yerinden atıldı. Şimdi kardeşinin ve kardeşinin iş yerinde amir olarak çalışıyor. Resmen eşimi kullanıyorlar. Ama gel görki maaşı 22 hergün mesaiye kalıyor. Kira faturalar çocuğun maması bezi eve alışveriş derken her ay eksiye çıkıyoruz. İşin kötü yani kayınvalidem kirayı 18-19a çıkaracak. Eşim zam aldı ama aldığı zam hiçbir işe yaramıyor. Seneledir kuaför yüzü görmedim dışarı çıktığım yok senelerdir evdeyim bi gittiğimiz yer market. Bu aldığımız ucuz mama çocuğuma yaramıyor. Sağlığını etkiliyo. Bide tütün içiyoruz kocamla. Zaten her gün bana laf sokup duruyo bütün gün yiyip içip yatıyosun bişey yaptığın yok. Ozaman sigara içme çocuğa kaliteli mama alalım bilmem ne. Ya demek istediğim bir anne kendisi bu kadar konforlu lüks bir hayat yaşarken oğlu ve torunu sefalet içinde yaşıyor. Hergün hesap kitap yapıyorum markete gittiğimde herşeyin en ucuzunu alıyorum en ucuz mama en ucuz bez alıyorum. Ama yetmiyor. Siz olsanız bu durumda ne yapardınız akıl verin lütfen. Ha birde biz barışma kararı aldığımızda kayınvalidem kafasına göre emlakçıyı arayıp villanın satışını iptal ettirmiş. Satılmaması için elinden geleni yapıyor. Biz diyoruzki eşimin hakkı olan daireyi kiraya verelim en azından bu kadar sıkıntı yaşamayız. Ben yabancılarla yaşayamam dedi kabul etmedi. Üç katlı yani katlar ayrı bahane ya işte kabul etmedi. Ozaman daireni ver villadan payımı almayayım dedi eşim onuda kabul etmedi.

Geçim sıkıntısı? Ne yapardınız iyice okuyuun?
Cevapla