
Ez cümle ile direk soruya geçiyorum, "Aşı olmak zorunda kalsanız hangi aşıyı olurdunuz?"
Sputnik V
Sinovac
Biontech
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Merhaba aşı olmak zorunda kalmadım. Sıram geldi ve ben de olmayı zaten istediğim için aşı oldum.
Çin aşısı oldum baş ağrısı dışında herhangi bir yan etki görmedim.
Aksine gayet de iyi hissediyorum ve psikolojik olarak rahatladım korunduğu mu düşünüyorum o nedenle aşı olmayan herkese de aşı olmasını tavsiye ederim.
Baş ağrısı çok mu şiddetliydi?
Şimdi değil zaten Allah korusun ama 2 sene sonra ciddi hastalıklar çıkıcak dıyo doktorlar😢
@kimolsamben demiyorlar öyle birşey. Aşı yan etkilerini görmek için kritik süreci atlattık güvenerek vurulun diyorlar.
Zorunda kalma gibi bir durum söz konusu değil, aşı olmayacağım. Madem aşı olanlar virüsten korunuyor o zaman benim aşı olmamam kimseyi etkilemez sonuçta başkasına değil kendime zararım dokunmuş oluyor.
Al birini vur ötekine..
Bence hepsi birbirinin aynısı, hiç birinin de uzun vadede ki yan etkisi ve sonucu hakkında bir bilgi maalesef yok..
Bu aşı konusunun altında bir defa ciddi milyar milyar eurolar dolarlar paralar var..
Dolayısıyla tüm aşılar ben iyiyim benim mantığıyla lanse ediliyor milletlere..
Bana aşı çıktı mı çıkmadı mı falan hiç bilmiyorum bile :D şu an virüs çıktıktan sonra ki yapılan korumaları yapıyorum sadece o kadar... Tercih edecek olsam bu üçü arasından tabi ki kültür, köken olarak katkısı olan kişilerin yakınlığı nedeniyle biontech
Cevap
107Cevap
bizimkiler sinovac oldu en son zaten dünya sağlık örgütü de sinovac ı uygun diye onayladı
Who nun neye kime hizmet ettigi belli zaten o orgutu kale almayin
@TheLostBoy eski bir terör örgütü lideri kendisi.😏
Aynen
Aşıların güvenli olduğu kesnlıkle kanıtlanmadı çünkü üzerinden birkaç sene geçip izlenmedi
@everkeğii maalesef bidenın oğlu bile hatta pizzagate davası hepsi bir ada da bir araya toplanıp çocuklara tecavüz ettiler etlerini yediler ve iblise kurban ettiler🤷♀️ daha neler neler.
@Poncikkk98 helal ya bi genç çıktı sonunda bana inanan👍
Arkadaşlarını bilinçlendr lütfen , sonuna kadar direnelim aşı olmayalım
@everkeğii pizzagate diye araştır. Ama çok kamufle edildi doğru kaynaktan aktarmazlar bende bidenın oğlunun fotosu var kız çocuguyla çıplak halde
@kimolsamben teşekkürler aynen öyle aşıdan ölen etrafımda çok insan var ne olduğu bellisiz ülke deney faresi oldu resmen
Kızlar Bravo size bayağı 1 inç vermişsiniz pizzagate olayı bayağı iğrenç bir şey ve dünyayı yöneten tayfa iğrenç sakın yoldan çıkmış mi tayfa tamamen şeytana hizmet eden bir tayfa. Kabalist ayinleri de araştırin.
@TheLostBoy biliyorum hepsini cern denilen yerde bile ayin yaptılar insan kurban ettiler
Çok sevdim seni zeki kız 👍😊 yalan bunlar deyip inanmayan saf tiplere sinrlenıorm😃🙈
Kabala yı bilmıorm bakym bi of nasıl şerefsiz bunlar ya 😭
@kimolsamben kabala büyü demek yani bir nevi ayin yapıp iblise kurban ediyorlar
@kimolsamben teşekkürler bende seni sevdim 😘
A tamam duydum onu, karşılığnda şeytanla anlaşma vs. bu dünyada istediği gücü kazanıyor pislkler😤
Tşkler canım😚
@kimolsamben rica edelim canım arkadaş olak mı buradan arada sırada sohbet ederiz
Olur tabi ekledim 💜😇👍
Şayet zorunlu olursa bilemiyorum hangisini olurum. Daha çok Biontech aşısı geçiyor aklımdan amaa onun hakkında pek olumlu yorum göremiyorum.
Sinovac desen malum çin aşısı ne kadar güvenli karışık olumlu - olumsuz yorum çok.
Sputnik V bu aşı hakkında hiç fikrim yok.
Çok kafa karıştırıcı mevzular🤦♀️ ya sinovac ya da biontech 🤷♀️
Bastan beri Çin aşısi daha cok aklima yatiyordu.
Gecen gun bir profösörün haberini gordum.
Daha önce covid gecirenlerin Çin asisi olmasi daha iyi diyordu.
Covid gecirenlerde Çin aşısının yan etkileri cok daha az oluyormus.
Bende covid gecirdim. Bu konuyu biraz daha arastirip Çin aşısı olmayı dusunuyorum.
biontech oldum..2 si de tamam ilkinde kafa hafif guzel oluyor ama gecici o yonden sevmedim.. ikincide hicbir sey olmuyor.. gene viski icmek zorunda kaliyorsun insan biraz dusunur m-rna icine karisim yapar heterojen bi sekilde vur gitsin ben bu asi olayini sevmedim... kafamizin daha guzel oldugu bi dunyayi hakediyoruz bence.. tip bilimine olan inancimi kaybettim..
Asi olmak zorunda degiliz ama bun amecbur edilecegiz birgün. surekli kisitlama uygulanarak bunu saglayacaklar. cunku bu isin ardinda baska işler dönüyor. buyukvbi reset plani Şu an zaten acik bir sekilde ilerliyor
Sinovac aşısı olurdu kesinlikle. Diğerleri canlı hücre enjekte ettiği için yan etkisi daha fazla oluyor. Sinovac hiç yoktan bilindik aşı yöntemi. Her şey kesinleşmeden kendimi diğer aşılarla riske atmazdım.
aşı olmak zorunda kalsanız diye bişi yok mecbur herkes olmak zorunda olamam şansı yok kimsenin olmayanlar için farklı kısıtlamalar yaparlar bencede mantıklı bir hareket olur
sanki önümüzde bir kokteyl var da tercih yapacağız saçmalamayın bence
ne varsa elde onu olacaksınız ya da olmayacaksınız
ben bize böyle bir tercih seçeneği sunacaklarına inanmıyorum haberlere de inanmayın derim
cok korkuyorum ya bu gencecik yasimda geberirsem noolucak hicbirini olmak istemiyorum mecbur kalirsam sputnik.
@burock123 :D
Ben sağlıkciyim. Benim aşım hemen çıktı. Şubat sonu Mart başı gibiydi. Hatırlamıyorum. Yapmadım. O aşı sinovacti. Gerek duymadım. Sonra seyahat veya tatil için engel olabilir dediler. 2 gün önce Biontech oldum. Alman aşısı. Alman daha iyi. Hiç acımadı. Hiç bir yan etki bile olmadı. Askerde olduğum iğneler daha sertti. Biontech olun. Zaten hiçbiri de bir şey yapmaz. Hastalıktan korktuğum için de yapmadım. Keşke hiç yapmasaydim. Ama yaptım. Çinlilerin ta...
Aşı olmayanlar için toplu taşıma kullanamama , kapalı mekanlara girememe gibi bi durum olmadıkça aşı olmayacağım , eğer illa olmam gerekirse biontech olurdum , çin ve rusya gibi ülkelere güven olmaz.
Biontech aşısı yarı canlı yarı ölü. Bu yüzden etkileri daha şiddetli. Bu aşıdan sonra annemin kuzeninin ( 30-35 yaşlarında) ciğerinde kriztalleşme oluştu. Çevrenizdeki bu aşıyı olanlara sorarsanız daha sağlıklı olur. Hem çin aşısı Türkiye’de üretilmeye başlanacaktı şu an başlandı mı bilmiyorum
Çevremdekiler tercihlerini Biontech'ten yana kullanıyor ve ciddi bir sıkıntı yaşayanı görmedim. Zorunda kalsam sanırım Biontech aşısını tercih ederdim..
Almanlara karşı güvenim sonsuz tarih boyunca kötü birşey ürettiklerini hic duymadım.
Annem ve babamlara da biontek aşısı yaptırdık.
Almanların yamuk yumuk yaptığı hiç birşey bulamazsınız. Bizim insanımız yaptı gurur duyuyorum ama en önemlisi Alman disiplinide aldıklarınada eminim.
Olmak zorunda kalmak değil hangi aşıyı olacaksınız ya da oldunuz sorunun doğrusu zira olmak zorundayız.
2 sene sonra herkeste bi sorun olacağını ve ölüm olacağını duydun mu peki?
@kimolsamben aynen bacım aynen harika kafalar ya binlerce doktor mal bilmiyorlar.
Doktor ümit aktaş ı izle cahil dostum, doktorları tehditle susturuyolar, ben susmayacğım dedi, h aptl gençlik, devam et,10sene sonra haklıymş kadın dersin
@kimolsamben evet haklısın bazı komplo teorisyencisi doktorlarımız da mevcut. Neyse sen hayatına maskeyle devamke
Haklısın iyimser olarak düşünmekte ama keşke dedğn gibi olsa 3 akrabamz da felç oldu aşıdan sonra😢nasıl korkmuyosunz ve teori değil kesin gerçek, içine koydukları şey her neyse bilerek öldrme amaçlı ya da felç vs😢inşallah olmasn kimse felç vs
@kimolsamben pek çok yaptıran var çevremde anne ve babam dahil öyle bir şey yaşamadılar çok şükür, üzüldüm ama Allah yardım etsin o tanıdıklarına.
Tşkler 😢
Aşı olmayacam ben ve hiç bir güçte beni zorla aşılayamaz.
Annem Sinovac aşısı oldu babama ise dün Biontech aşısı için randevu aldık.
Bi kampanya başlatsalar sputnik aşısını rus hemşireler vuracak diye Türkiyede aşılanmayan Türk erkeği kalmaz 😄😄😄 reklamı iyi yapıcan...
Sanki antibiyotik ağrı kesici kullanmıyor musun hiç gıda tüketmiyorsun hiç kimyasal kullanmıyorsun geri geri konuşma lütfen
neden herkes biontech diyor bilmiyorum ama bende olmak zorunda kalsam seçim yaptirsalar biontech seçerdim. Artik nasil bilincaltimiza işledilerse 🙂
Biz ona bilinçaltı değil. BİLİMİN gücü diyoruz
Eyw
Neden aşıyı aşık diye okudum. 🤦♂️ Bir fikrim yok. Kulaktan dolma bilgilerle hiç birine çamur atamam.
Eğer imkanım olursa Biontech olmak isterim tabiki ama imkan dahilinde hangisi varsa hangisine erişebilirsem onu olacağım sıram gelince
60 ve üzeri olun ama orta yaş ve gençler direnelim sonuna kadar, bu zehri bize verme nedenlerini ilerde anlayacaksınız, inanmayanlar da görecek maalesef!
Herkes zaten aşı olmak zorunda, kimsenin sagligini tehlikeye atmaya hakkimiz yok...
Aşıyla ölmek gibi olur galiba, ama muhakkak en çok seçileni olurdum.
Daha senden duydum.
Aşının çeşitlerini.
Düşün yani o kadar bilgiliyim aşı hakkında.🤣🤣
Gelecekte ki yan etkilerinden korkuyorum diğerlerinin.
BİONTEC NEDENSE DAHA YAKINIM ÇEVREMDEKİLERDEN ÖTÜRÜ...
Biontec olurdum o daha güvenilir bir aşı. Her yerde biontech önde.
Biontec öyle mi? Felç olanları duymadın sanırım
Snovac oldum.
Diğerleri artificial diye biliyorum
O ne dmeke
Biontech olacağım, diğer aşılara güvenmiyorum açıkçası🤷🏻♀️
şu anda en güvenilir olduğu için belki de reklamın gücü.
Aşı olmayacağım, sonuçta gavur yapımı ürünler bunlar. DNA felan sıkıntı gardasşs
Hepsini olurdum sanırım. Aşı olmayı çok seviyorum ben yasa 🙂
Klasik yöntemler ile üretilen Sinovac taraftarıyım ben.
Hiç birini olmam mecbur kalırsam kendi ülkemin aşısını anca olurum ama çok çok zor da kalmam lazım
aşı olma zorunlulugu yoktur...
bu sadece adolf hitlerin yaptigi bir öldürme şeklidir...
İlk Çin'de ortaya çıktı için virüsü en iyi onlar tanıyor
Bilmiyorum da Alman aşısı daha kalitelidir diye umuyorum, çinlilere güvenemiyorum
Allah zorunda bırakmasın ama zorunda kalırsam yerli malından başkasını yaptırmam.
Aşık olmama sevdanlamama aşısı varsa 1 doz alayim✂️
Zorunluluk denilince devrimci ruhum canlanıp ortaya çıkmak istiyor
Alamanlara teslim ediyorum kendimi biontech diyorum 😂
Benim aşı sıram henüz gelmedi ama gelirse Alman aşısı olmayı düşünüyorum
Zorla değil, kendi isteğimle 2 doz biontech oldum zaten.
Çin olmasaydi dünya açliktan kirilacakti. Kapitakistlerin 10 bin liraya sattiği cep telefonunu adamlar 2 bin liraya satiyor Dünyaya. Bu sadece ufak bir örnek. Çinlilere güvenmiyorum diyenlere kapitalist vahşi batiya güveniyor.
Biontech oldum butun varyantkarda etkilindiyolar bakalim
Annem hemşire bunu aşıdan oldu bazı hemşireler anlaşıp bu aşıdan oldu
Çin aşisı geleneksel aşi cok Bı zararı olacıgını düşünmüorum ama bıontek genetik aşi uzun vadede vucudumuza neler yapacağı muamma, bana gire dikkat edilmesi gereken Bı aşi
Biontech istiyorum aslında fakat alerjim var ve sanırım Sinovac daha uygunmuş alerjisi olan hastalar için. Öyle işte bilemiyorum doktorum ne derse o 🤷🏻♀️
Aşı olmak zorunda kalamayız çünkü zaten zorundayız bu iş için...
Fikrim yok , bi sağlıkçı olarak senin fikrin nedir :)
Ruslar vodkada cok iyiler. Eminim burdada kalitesini konusturmuslardir 😂😂
Astım hastasıyım. Alman aşını tercih ederim sonuçta oda türk yapımı
Sinovac olurdum ama aşı pasaportu konusunda sıkıntı yaşamamak için biontech olacam
Hangi aşıyla ölmek isterseniz gibi birşey olmuş 😄
Coco ChanelVac olucam
Türk aşısı olurdum :D
Mumkun mertebe asi olmayi dusunmuyorum
Aşı olmayı düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?