Diyet yaparken 800-1200 kalori arasında besleniyorum ve doyuyorum. Ama çoğu kişi bunun sağlıksız olduğunu söylüyor ne yapmalıyım?

Ben genel olarak 800-1200 kalori besleniyorum bu diyet sürecinde. Ama çoğu kişi bunun sağlıksız olduğunu ve vücudumdaki kasları kaybedebileceğimi söylüyor. Ama ben kahvaltıda normal doyacağım şekilde yumurta, peynir, zeytin, canım istiyorsa bir parça ekmek ve yeşillik yiyorum. Akşam yemeğinde de ne varsa doyacak kadar ve olabildiğince sağlıklı şekilde. Genelde canım ara öğün için pek birşeyler çekmiyor ama çekerse de bazen meyve fıstık ezmesi ya da çikolata falan yiyorum. Mesela bugün dondurma yedim. Hani aç kalmıyorum ve kendimi çok kısıtlamıyorum ama 1200 kaloriyi geçmiyor yediğim şeyler. Bundan önce aşırı abur cubur yiyordum aldığım kaloriler o şekildeydi. Şu an kilomu korumak için almam gereken kalori 1900 falan. Ve boy 162 kilo 75. Acaba yanlış mı yapıyorum sizce ne yapmalıyım lütfen yardım edin
Diyet yaparken 800-1200 kalori arasında besleniyorum ve doyuyorum. Ama çoğu kişi bunun sağlıksız olduğunu söylüyor ne yapmalıyım?
Cevapla