Her besinden yeteri kadar yiyorum gayet sağlıklı besleniyorum ama yine de kiloluyum?

Fazla da yemem neden böyle oluyor? Günde 3 öğün yerim 8-13-19 şeklinde

Her besinden yeteri kadar yiyorum gayet sağlıklı besleniyorum ama yine de kiloluyum?
Cevapla