Arkadaşlar dişçi fobim var ve yarın dişçi randevum var. Nasıl korkumu yenebilirim ve acıyor mu?

Merhaba benim dişçi fobim var ve yarın dişi randevum var dolgu yaptırcam. Bundan 1 hafta önce kontrole gittim (dişimde çürük olduğunu biliyordum ) Çok korkmadım hatta küçük korku hoşuma gitti ama kontrol olduğu için. Ve yarın dolgu yaptıracağım nasıl korkmam ve çok acıyor mu? Doktor sprey sıkailirim istersen dedi bende olur dedim sprey ne kadar uyuşturuyor Bu arada dişimde çürük olduğunu aynada gördüm normalde ağrımıyor arkadaşıma söyledim sinirlere inmemiştir çok bişey gerekmez dedi. Korkuyom yardım edin
Arkadaşlar dişçi fobim var ve yarın dişçi randevum var. Nasıl korkumu yenebilirim ve acıyor mu?
Cevapla