Fahrettin Koca: Haziranda 20 yaş üstü herkes aşılanacak! Sıra size geldiğinde aşı olacak mısınız?

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, BioNTech şirketi ile 120 milyon doz aşı anlaşmasının yapıldığını ve aşı sorununun Türkiye açısından çözüldüğünü açıkladı. Haziran ayında da 20 yaş üstü herkesin aşılanacağını belirtti.

Corona aşısı yaptırmak konusunda dünya genelinde henüz herkes tarafından ortak bir karar alınmış değil. Bazı insanlar aşıya kesinlikle karşı çıkıyor, vücutlarına uzun vadede zarar vereceklerini düşünüyorlar. Bazı insanlar ise aşı sırası gelince muhakkak olacaklarını ve normal yaşamlarına dönmek istediklerini belirtiyor. Kalan insanlar ise kararsız.

KScanlar corona aşısı yaptırmak konusunda ne düşünüyor merak ediyoruz. Aşı sıranız gelince corona aşısı olacak mısınız? Görüşlerinizi bekliyoruz. 💉
Haziran ayında 20 yaş üstü insanlar corona aşısı olacak.
Haziran ayında 20 yaş üstü insanlar corona aşısı olacak.
Aşı olmayı güvenli bulmuyorum, bu nedenle olmayacağım.
Sıram gelince muhakkak aşı olacağım.
Kararsızım, düşüneceğim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Fahrettin Koca: Haziranda 20 yaş üstü herkes aşılanacak! Sıra size geldiğinde aşı olacak mısınız?
Cevapla