Bu kadar ağrıyı çekerken hiç bir şeyin yok diyen doktora güvenmeli miyim?

Arkadaşlar 20 gündüz idrar yaparken ağrı yanma ve sonrasında sancılar çekiyordum, normal değildi çünkü, idrarın rengi kokusu ve içeriği de hiç normal değildi, doktora gittim, uzaktan muayene ve sadece idrar tahlili istedi, çıkan sonuçlarda enfeksiyon dahi olmadığını söyledi, resmen nasıl bişey yok deeyip üzüldüm hastaneden ayrılırken. Kadın doğum uzmanına gitmiştim bu arada, çünkü öyle yönlendirdiler. Resmen herşeyin tertemiz dedi, fakat ben hâlâ ağrıdan ölüyorum. Resim paylaşabiliyor olsaydım sonuçları paylaşacaktım. Sizce ne yapmalıyım, bu ne demek oluyor?
Bu kadar ağrıyı çekerken hiç bir şeyin yok diyen doktora güvenmeli miyim?
Cevapla