Doktor neden ağrımın olduğunu cözemıyorsa ben nasıl cozucem? Çok çaresizim 😢 ?

12 gun once dıslerımı kesıp kaplama geldı ustune Her Allahın gecesı agrıyor uykudan uyanıyorum. Uyutmuyor. Doktora soyluyorum bısey yok dişinde kanallık da degıl dıyo kanallık olsa agrıdan duramazsın dıyo ıyıde neyden ozaman kaynaklanıyor bu agrı? Onuda demıyor 5 kez gittim geldim özele hıcbır sey degısmıyor. Bugun almanyaya donuyorum ve napacam bu agrıyla bılmıyorum burada doktor yçbakmaz cunku ben yapmadım agrının sebebı ne bılemem der yanı kısacası hapı yuttum… antibiyotık denesem gecebılırmı?

Güncellemeler
1 yıl
Yardım edın
Doktor neden ağrımın olduğunu cözemıyorsa ben nasıl cozucem? Çok çaresizim 😢 ?
Cevapla