Yüzüm deki egzama tarzı şey nasıl geçer? ya da geçse bile izi kalırmı?

Merhabalar yüzümde 10 ay kadar önce bir şey çıktı kulağımla yanağımın orta kısmına yakın yerde yüzümde akne tarzı bir şey çıktı sivilce de diyemiyorum ne yaptıysam bir türlü geçmedi egzama olduğunu söylediler ama çok kaşınmıyor ilk başlarda hafif kaşıntılı oluyordu. Kuruydu yarası. İz kaldı. Bazen geçiyor gibi oluyordu Ama sadece azalıyordu görüntü hep vardı yara hiçbir zaman tamamen gitmedi ve hala gitmiyor artık ben bunu sıkıntı haline getirmeye başladım malum hastaneye de gidemiyoruz O yüzden size sorayım dedim. Belki bir fikriniz vardır ya da daha önce sizin başınıza da gelmiştir Bu tarz bir şey. Lütfen herhangi bir bilginiz varsa benimle paylaşır mısınız Teşekkür ederim🙏
Yüzüm deki egzama tarzı şey nasıl geçer? ya da geçse bile izi kalırmı?
Cevapla