Annem yarın biontech aşısının 2. Dozunu olacak fakat birincisinden sonra ateş titreme kırgınlık falan oldu sizce 2. Riskli mi?

Arkadaşlar annem 50 yaşında geçen defa yan etkilerinden dolayı sanırım öyle oldu internette öyle yazıyordu ama biz yinede çok korktuk 2. Randevusu yarın bildiğiniz bir şeyler varsa paylaşabilir misiniz ya Allah korusun kötü bir sonuçla karşılaşırsak diye korkuyoruz acaba olmasa mı?
Annem yarın biontech aşısının 2. Dozunu olacak fakat birincisinden sonra ateş titreme kırgınlık falan oldu sizce 2. Riskli mi?
Cevapla