Annem öğlen aşı yaptırdı, şimdi biraz bulantısı varmış. Bu normal mi?

Sinovac yaptırdı diğerinin yan etkileri varmış biraz. Anneminde bünyesi birazcık hassas ne olur olmaz diye sinovac yaptırayım ilk dozunu dedi. Şimdi biraz bulantım var gibi oluyor dedi. Bu normal mi, ne zamana geçer🙄
Annem öğlen aşı yaptırdı, şimdi biraz bulantısı varmış. Bu normal mi?
Annem öğlen aşı yaptırdı, şimdi biraz bulantısı varmış. Bu normal mi?
Cevapla