OBSESİF KOMPULSİF BOZUKLUĞU OLANLAR/OLUP İYİLEŞENLER CEVAP YAZABİLİR Mİ?

obsesif kompulsif bozuklugu olan yazsın lutfen. doktora gitmedim. artık hiçbir kitabı okuyamayacak hale geldim. küçüklüğümden beri belirtilerini yasıyordum daha yeni farkına varıyorum bazılarının. mesela kitapta bir cümle okurken aklıma birinin oleceği geliyor diyorum ki eğer bu cümleyi tekrar okumazsam o kişi olecek. annemin kücükken yaptıgı dini inanç baskısı batıl inanclar yüznden oldugunu da düşünüyorum. ayağını kaldırırsan baban olür, kolunu acarsan keserler, sabah geç uyanırsan seytan basında bekler bilmem ne.. takıntılar da var acayip derecede. sürekli ışığı açıp kapatmak, bir eşyayı yerinden alıp defalarca aynı yere koyup kaldırmak, bir yazıyı sürekli silip yazmak daha birçoğu var ama şimdi hasta olanlara da ilham olmasın bu davranıslarım. insanların içinde de oluyor engel olamıyorum artık. hangi doktora gidilir nasıl gidilir pek fikrim yok. bir kere denedim devlet hastanesine gittim dinlemeden daha ne oldugunu sormadan prozac surup yazdı yolladı beni. tekrar randevu alamadım 182 den doluydu 1 ay boyunca da bulamadım zaten ilaç da bitmişti. korkarım ki sadece bu hastalık değil benimki. anksiyete de var. siz nasıl iyileştiniz?
OBSESİF KOMPULSİF BOZUKLUĞU OLANLAR/OLUP İYİLEŞENLER CEVAP YAZABİLİR Mİ?
Cevapla