ENGELLI BAKIMI VE REHABILITASYON BOLUMU SIZCE NASIL?

Arkadaslar benim arkadasim gecen sene sinavsiz gecis hakkının son oldugunu bilmiyordu cep telefoni bilgisayari hicbirseyi yok ailesi biraz baski yapiyor ben bu sene ona engelli bakimi onerdim cocuk gelisimi ise kazanamaz puanlar tavan yapmis sinavsiz ikinci üniveriste olarak cocuk gelisimi kalkti ona daha cok yakin bolum olan engelli bakimi bolumu bende buyuzden onerdim dershaneye gidicek durumda degil orgun okuycak durumda dada degil ailesi hicbiryere izin vermiyor evden disari cikamiyor temeli yok meslek lisesi mezunu sinava girip 400 puan da alamaz sizce napsin?
ENGELLI BAKIMI VE REHABILITASYON BOLUMU SIZCE NASIL?
Cevapla