Şişman olduğum için dışarı çıkmak istemiyorum utanıyorum şişman olmak utanılması gereken birşey mi sizce?

Aslında bayağı kilo da verdim vermeye devam da ediyorum ya ben takıntı yaptım sanırım ya da cidden utanıyorum vermeye başlamadan önce de utanıyordum 23 kilo verdim hala utanıyorum özgüvenimin biraz yerine gelmesi gerekmez miydi?
Şişman olduğum için dışarı çıkmak istemiyorum utanıyorum şişman olmak utanılması gereken birşey mi sizce?
Cevapla