Maketlerden hazır aldığınız gıdaların içeriğine dikkat ediyor musunuz?

Gündelik hayatta hepimiz marketlerden bir şeyler alıyoruz, zaman zaman sağlıksız abur cuburlar, kimi zaman sağlıklı denilip, aslında içinde sağlıksız denilen abur cuburlar kadar katkı maddesi, şeker olan yiyecekler...

Ben de bir süredir sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum, amacım kilo kontrolü değil. Yalnızca sağlık için, çoğu zaman atıştırmalıklarımı kendim hazırlamama rağmen bazen marketlerden de aldığım da oluyor. Dışında ''Antep fıstığı içerir'' yazan ürünün içindekiler kısmında Antep fıstığı oranının %0.3'lerde olduğunu gördüm, şekersiz diye satılan 2'si 1 arada kahvenin içinde en çok glukoz şurubu bulunuyor. Kahve oranı %9. Kepekli, tam buğdaylı diye aldığımız paketli ekmeklerde tam buğday oranı %25 olduğu oluyor. Dikkatle incelemek lazım, bunlar benim incelediğim bazı şeyler. Siz dikkat eder misiniz paket içeriğine? İçerik okur musunuz?
Maketlerden hazır aldığınız gıdaların içeriğine dikkat ediyor musunuz?
Cevapla