Annemde 4 gündür ki korona belirtisi var hastaneye test yaptiramiyoz resmen ya?

Annem 4 gündürki hasta korona belirtisi var boğazı ağrıyor halsiz öksürüyor falan sesi değişti. Arkadaşlarıda zorluyor resmen git hastaneye test yaptır diyolar yaptırmıyor korkuyomus testten nedense. Hepimizin vebaline giriyor şu an hasta haliyle ise gitcek bide. Babamda zorlamıyor nedense. Ben sağlık bakanligini ariyip söyliyim diyorum babamda bana ceza mı kestirmek istiyosun diyor. Resmen nasıl aileye denk geldim ben. Bir test yaptirtamiyoruz şu an 4 gündürki böyle arkadaşlarıda annemle buluşmak istemiyor dahada. Sizce annem neden böyle davranıyor grip sesi değişti korkuyoz resmen
Annemde 4 gündür ki korona belirtisi var hastaneye test yaptiramiyoz resmen ya?
Cevapla