Corona testi yaptırmak istiyorum illa bütün belirtiler olması mı lazım?

Tek doz aşı oldum ikincisi duruyor. Geçenlerde nezle oldum yeni yeni atlatiyorum ama boğazım çok yanıyordu burnumda hafif akıntı ve çok şiddetli olmasa da ara ara gelen öKSürük var. Tat veya koku kaybım yok onun dışında gün içinde halsizlik var bu şartlarda istesem yaparlar mı emin olmak istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de hastanenin hangi bölümüne gitmem lazım? Acil mi başka bi yere mi
Corona testi yaptırmak istiyorum illa bütün belirtiler olması mı lazım?
Cevapla