Annem korona aşısı olduktan sonra tansiyon ve ritim bozukluğu çıktı şimdide belim ağrıyor diyor normal mi?

Valla o kadar dil döktüm nereye başvuruyorsan başvur ama olma şu aşıyı yok anlamadi ben olmadım bide erkek kardeşim var o olmadı kalp krizinden ölenleri duydukça iyi ki de olmamışım diyorum ve onlar adına üzülüyorum kendimi iyi hissediyorum olarak algılanmasın lütfen yanlış yerlere çekmeyin

Annem korona aşısı olduktan sonra tansiyon ve ritim bozukluğu çıktı şimdide belim ağrıyor diyor normal mi?
Cevapla