Tiroidim yok. Ameliyatla alındı tamamı. Ilaç kullaniyorum her gün. Oruç tutsam mı tutmasam mı?

Dengem bozulur mu ya?
Ilaç için 10 saat falan açlık lazım. Ve ilacı aldıktan sonra en az yarım saat hiç bir şey yememek lazım.
Normalde sabah 10 da içip kahvaltımı 11 de yapiyorum. Oruç konusunda kararsizim. Iftardan sahura böyle bir vakit yok. Ve hormonal dengemi etkiler mi diye de düşünüyorum. Ama bahane mi acaba diye vicdan da yapiyorum.
Tiroidim yok. Ameliyatla alındı tamamı. Ilaç kullaniyorum her gün. Oruç tutsam mı tutmasam mı?
Cevapla