Dengem bozulur mu ya?
Ilaç için 10 saat falan açlık lazım. Ve ilacı aldıktan sonra en az yarım saat hiç bir şey yememek lazım.
Normalde sabah 10 da içip kahvaltımı 11 de yapiyorum. Oruç konusunda kararsizim. Iftardan sahura böyle bir vakit yok. Ve hormonal dengemi etkiler mi diye de düşünüyorum. Ama bahane mi acaba diye vicdan da yapiyorum.
Ilaç için 10 saat falan açlık lazım. Ve ilacı aldıktan sonra en az yarım saat hiç bir şey yememek lazım.
Normalde sabah 10 da içip kahvaltımı 11 de yapiyorum. Oruç konusunda kararsizim. Iftardan sahura böyle bir vakit yok. Ve hormonal dengemi etkiler mi diye de düşünüyorum. Ama bahane mi acaba diye vicdan da yapiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer