Kötü tesislerim patlicak gibi şişti, yanma yok ama çok kötü karnım ağrıyor?

Soru yukarda, doktora gidicem, randevu aldım 2 hafta sonraya verdilerr iki hafta bu ağrıya nasıl dayanıcam,
Kötü tesislerim patlicak gibi şişti, yanma yok ama çok kötü karnım ağrıyor?
Cevapla