Yemek yedikten sonra pişmanlık duyuyor ve çoğu zaman kendimi kusturuyorum. Bir hastalık olduğunun farkındayım, nasıl çözerim?

Merhaba, öncelikle şunu demek istiyorum ki bu durumu yaşamayan insanlara çok saçma ve acizce geldiğini biliyorum. Ben birkaç aydır sağlıklı, dengeli ve düzenli beslenen bir insanım. Kendimi hiç aç bırakmadan en sağlıklı şekilde kilo verdim ve şu anda da onu koruyorum (Boyum 1.60, kilom 47). Aslında biraz takıntılı olsam da, kilo alacağım ve yağlanacağım diye ödüm kopsa da olabilecek en iyi şekilde vücudumu koruyorum. Ancak ailem, özellikle annem, benim bu birkaç ayda verdiğim kilodan hiç memnun değiller. Fazla yağlı, fazla kalorili şeyler yedirmeye çalışıyorlar ve baskılarından kurtulamıyorum. Bu sebepten ötürü birkaç haftadır çoğu gün en az bir kere kendimi kusturuyorum. İstemeden yediğim şeyler, içimde pislik varmış ve ondan bir an önce kurtulmalıymışım gibi hissettiriyor. Aslında onlara kustuğumu ve psikolojik bir destek almak istediğimi söylesem reddedip tepki gösterecek bir aile tipi değiller ancak gittiğim yerde bana kilo aldıracaklar diye korkuyorum. Cidden destek içerikli mesajlara ihtiyacım var o yüzden ciddiye alarak yorum yaparsanız sevinirim.
Yemek yedikten sonra pişmanlık duyuyor ve çoğu zaman kendimi kusturuyorum. Bir hastalık olduğunun farkındayım, nasıl çözerim?
Cevapla