Tiroid ilacımı bıraktım doktorum doz ayarlaması yapmadı ne yapmalıyım?

Bende hipotiroidi var ilaç kullanıyordum gebelik düşündüğüm için. Değerim 1.98 oldu. Doktorda bu ilacı kullanmaya devam edebilirsin ilişkiye de girebilirsin dedi. Benim değerim zaten düştü eğer daha fazla kullanmaya devam edersem değerim baya bi düşücek. Doktor bi açıklama yapmadı kullanmaya devam et dedi. Daha fazla düşürüp hipertiroide yol açmaz mı. Ne yapmam lazım? Doz ayarlaması yapmadı.
Güncellemeler
+1 yıl
Bilen biri varsa yardımcı olabilir mi lütfen?
Tiroid ilacımı bıraktım doktorum doz ayarlaması yapmadı ne yapmalıyım?
Cevapla