
Bu haber aşı konusunda düşüncelerinizi değiştirdi mi?
Evet, güvenimi sarstı. Aşı olmayacağım.
Hayır, değiştirmedi. Aşı olacağım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Söyle bir teori var. Yaşlı nüfusunu azaltmak için dünyada aşılar zaten etkisiz deyip ileri de aşılamama yoluna da gitmek için zemin hazırlıyor da olabilirler. Belki uçuk bir teori ama böyle olma ihtimali de var bence. Bu aşı gerçekten her bünye de aynı etkiyi göstereceğini de şüpheliyim sigara kullanan alkol tüketme alışkanlığı olan spor yapmamis insanın vücudu ile spor yapan dengeli beslenen birine aynı oradan iglestirebilir mi oda meçhul zaten herkese aynı şekilde iyi gelse o zaman mucize olmuş olur
ülkenin %99 u cahil bırakıldıgı ama kendilerini süper IQ lü sandıkları için saçma isler peşinde koşuyor uyduruk aşılardan medet umarak,
bu hastalıga bu virüsün yol açtıgının bilimsel olarak kanıtının gösterilmedigine mi yanayım,
dogadan gelen kompleks formunda C vitamini eksikliginde, kompleks yapıdaki C vitamini içindeki Vitamin J 'nin akciger iltihaplanmasına karsı anti-zatürre ve anti-iltihap etki gösterdiginin uzmanlarca bilinmemesine mi yanayım,
Vitami D eksikliginin akciger enfeksiyonundan ölüm riskini %98 artırdıgının bilinmemesine mi yanayım,
yoksa halkın sözde uzmanlar tarafından kandırıldıklarına mı yanayım bilemedim sonumuz hayrolsun...
Hacı dur sen yanma da olayı baştan güzelce anlat ya
@kemanlandın bir virüsün bu hastalıga yol açtıgını gösteren hiç bir bilimsel kanıt yok
CDC bile bunu kendi verileriyle yalanlıyor
twitter.com/.../1354110618211659777
twitter.com/.../1353359554617221123
Arkadaşlar bir aşının geliştirilme süreci vardır sonra test süreci vardır. Koruyuculuğu garantili aşılar kullanılmalıdır. Corona aşısı kadar kısa sürede geliştirilen! bir aşı daha yok (bence geliştirilmedi) aşı olmak yerine immün sisteminizi güçlü tutmak için spor yapıp sağlıklı beslenme ve dinlenmeye dikkat edin aşıdan daha mantıklı olur. Corona olup çok rahat atlatanlar var. Aşı olup ölenler var salgının hortladığı dönemlerde daha dikkatli olmak gerekiyor. Aşının (çin aşısı) koruyuculuğu % 50 aşı olacağına zaten virüsü kapıp enfekte olma ihtimali de aynı..
AstraZeneca olmayı düşünüyorum temin edebilirsem keza TR satışı yok. Pfizer BioNtech aşısı canlı virüs içerdiği için tehlikeli olduğu araştırmaları var sakıncalı. Çinden aldığımız aşı diğerleri gibi %90 etkili değil %60 koruyuculuğu var, herkes gibi sıramızı bekleyeceğiz herhalde...
Cevap
42Cevap
Her kafadan ses çıkıyor herkes haklı olamaz kimse itibar etmem gerekiyorsa sadece ona itibar edeceğim
Kime
Acele etmemek lazım... Bu aşıların daha ne foyaları çıkacaktır kim bilir. Ulusal kanallarda çıkan mutlaka aşı olun diyen satılık hekim müseveddelerine çok ta itibar etmeyin.. Onlar asla hükümetin genel politikasının dışında bir kelam edemezler. Etmek isteyen de zaten o kanallarda konuşturulmaz.
Şu an güncel yapılan aşının adı ne? Sağlık çalışanı olduğu için 47 yaşındaki babam ve 93 yaşındaki nenem aşı oldular. Nenem aşıdan 2 gün sonra üşütme belirtileri gösterip ateşlendi hastalandı ama bir gün sonra geçti şu an iyiler.
Bu açıklamanın sebebi acaba İngilterenin aşı konusunda rest çekmesinden sonra mı önce mi olduğuna göre yorum değişikliği olabilir:)
Çünkü İngiltere ve AB arasında bir aşı restleşmesi var
Olucam dört gözle sıranın bize gelmesini bekliyoruz bu illet hastalığa yakalandık ailecek yaşamayan aşının kıymetini anlamaz çok zor bi hastalık ölüm gibi bişi
Aşılar Türkiye ye geldikten sonramı anladınız. Herkes birşey diyor ben kimseye inanmıyorum kimseye güvenmiyorum
Batı teknolojisi çöküşe geçti, doğu teknolojisi hızla yükseliyor... Çin aşısı daha güvenli ve etkili.
başlarım aşısına! zaten olmayacaktım ama annem 78 yaşında o olmak istiyorsa olamayacak mı yani? tabii eğer o denk gelirse 😅
Zaten aşıyı herkes olsun en son ben olurum kafasındaydım bu olaylarda tuzu biberi oluyor. Koruyuculuğu olmayan aşıyı vücuduma enjekte ettirmeyeceğim.
Bunun sebebini gerçekten merak ettim, neden acaba? Yaşlıların bağışıklığı çalışmıyor mu yani? Aşı olurum. Sonuçta 65 yaş altıyım.
Benim yaşıma göre gelseydi olurdum hemde gönüllü bile olurdum âmâ korono geçirdim ben bize dahs bisey yok
Aşıya güvenim tabiki var fakat önceliğin bende olduğunu düşünmüyorum 👍🏻
E ingiltere 65 yaş üstüne bu aşıdan yaptı bile ne olacak şimdi
Aşı olmak istemiyorum zaten evdeyim korona bulaşırsa da bulaşsın atlatırsam aşı olmuş kadar olurum
Her kafada her yerde ayrı bir bilgi, resmen kafam karıştı , ALLAH , sonumuzu hayırlı eylesin , Aminn
Amin
bu sitede 65 yaş üstüfazla kişi olmadığı düşünülürse, ayrıca gençlerin çoğunlukla nasıl olsa bize bir şey olmuyor diye düşünerek davrandığı da göz önüne alınırsa bu soru pek anlamlı değil
Nasıl oluyormuş o. Aşı hımm yaşlıyla kendimi yoramam mı diyormuş. Neye göre yaş belirleniyor? Tüm aşılar çöp. Sonuçlar net değil. Belki3 yıl sonra başka sorunlar çıkaracak? Neyi tam bilip güvenebilir ki insan
Aşılardan umudum yok. Klinik deneylerde onaylanmamış aşılardan ne bekleyebiliriz ki?
fikir değiştiren varsa onların yerinede olabilirim ben
Zaten bu aşıyı olmadığımız için sorun yok bence. Aynen devam.
Arastirilmasi bile sacma bunun yeni dunya duzeni icin yaptiklari acik...
Sinovac gibi inaktif aşı zaten Sinovac da pek etkili değil. Her türlü olurum.
Ne alakası var ya. Her gün saçma sapan algı kasmayın. Sorumluluk sahibi her insan aşı olur, olmalıdır
Bu aşı şu an bizde kullanımda değil ki
İlk dozumu oldum zaten 2. nin zamanının gelmesini bekliyorum
Zaten çok güvenmiyorum bu yönteme net bir açıklama yapılmadı
aşı olmasak adamı dövüyorlar aşı olsak adamı gene dövüyorlar hangi deliğe gireceğimizi şaşırdık şaşıfelek çıkmazına döndü halimiz
Ülkemizde olmayan aşı bizim kararımızı neden etkilesin. Sıranız gelince olun. Aşı karşıtı saçmalıklara inanmayın. Oturdukları yerden atıp tutuyorlar.
Birileri aylarca çalışıp bir ürün sunuyor, başka birileri de kahvehane muhabbeti gibi "yok yaaa, aşı ne. Hikaye" diyebiliyor. Bu ne seçme bir yaklaşım. Hicbir aşı %100 güvenli değil ama oran çok çok yüksek
Bu mantıkla uçağa da binmeyelim. % 100 garanti yok; düşerse ölürüz.
Oldum bile, 2. Dozu bekliyorum.
1 kere virüs kaptım ve buna rağmen aşı olmayı düşünmüyorum
Ası olanlar sakat kalmıyormuş
Aşı oldum bile :)
ası olmayacağım
nokta
İyide bizim burda yapılan aşı farklı siz neyin kafasını yaşıyorsunuz?
Ben olmam en azindan bir yil daha olmam
Bize gelmiyor ki o aşı kendileri düşünsün
Etkisiz ve zararsız farklı şeyler...
hic bi sekilde asi olmayi dusunmuyorum.
Zaten olmayı düşünmüyordum
Hala izliyorum gerekirse aşı olurum
Aşı için bana sıra gelmez de gelirse olurum tabi.
Aşı mı var hani yeğenim?
Oldumve rapelini de yaptiricam
Guvenilir degil bence
Mecbur olmak zorundayız istesekte istemesekte.
Mecbur olacaz kolluk çalışanıyım.
Oxfors aşısının bizimle ne ilgisi var
Aşı markalarının etkileri farklı ama.
ben hala güvenmiyorum..
en başından beri..
Sıramz gelince düşünüruz
Kararım değişmedi. Aşı olmayacağım.
Aşı maşı hikaye
Hala aşı olmamakta kararlıyım, değişen bir şey yok
mecbur olucaz
Aşı olmayacağım.
Olacağız mecbur
bi dumenler dönüyor
Aşı olmayacağım
Bu hangi aşı
Aşı olacağım
Guvenilir degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?