Covid-19 nedeni ile 20 saniye el yıkamak öneriliyor, buna gerçekten uyuyor musunuz?

Covid-19 çıktıktan sonra her yerde elimizin 20 saniye boyunca köpürtülerek yıkamamız gerektiğini anlatan reklamlar çıkmıştı. O günden sonra ya da zaten elinizi iyice köpürterek mi yıkıyorsunuz? Yoksa sabunu elinize alıp hemen köpürtmeden suyun altına götürüp mü yıkıyorsunuz?

KISACA ELİNİZİ YIKAMANIZ KAÇ SANİYE SÜRÜYOR?
20 saniye ya da saymıyorum ama sabun kremsi hale gelip iyice köpürtüp öyle yıkıyorum.
5-10 saniye. Sabunu elime dökmemle durulamam arasında en fazla 5 saniye sürüyor. 1-2 ovuşturup daha köpürmeden hemen duruluyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu sormamım sebebi: Annem elini 5-10 saniyede daha sabun köpürmeden hemen durulayıp yıkıyor. Ben ise iyice köpürtüp yıkıyorum. Acaba benim gibi olanlar var mıdır? Diye merak ettim.
Covid-19 nedeni ile 20 saniye el yıkamak öneriliyor, buna gerçekten uyuyor musunuz?
Cevapla