Tansiyonum 12.7 kalp atışım 111 böyle gogusumun altında cızırtı gibi yanma oluyor neden olablr?

Tansiyonum 12.7 kalp atışım 111 neden böyle birde gogusumun altında cızırtı gibi yanma oluyor nedenn? Doğru düzgün cevaplar verin
Tansiyonum 12.7 kalp atışım 111 böyle gogusumun altında cızırtı gibi yanma oluyor neden olablr?
Cevapla