İnsan her şeyi arar da bulamaz.. Ama öyle düşünmemek lazım. Her şey kötüyse bile bir iyi varsa ona tutunmalıyız. Hayatımız kötüdür ama o kötü hayatı bile tutup challenge haline getirmemiz lazım. Unutma zor seni eğitir.
Arada yoruluyorsan dinlenecek bir şey bul, seveceğin şeyler yap resim mi seversin çiz, şarkı mı dinlersin dinle. Kendini dinlendir film izle kitap oku. Kendine zaman ver.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Bizim ev soğuk dogalgazda yanıyor aslinda. Bence sıcak bir şeyler için gecmis olsun.
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Gecmis olsun papatya cayi ihlamur ya da zencefil kayisi cayi iyi gelir varsa icmeni oneririm
Teşekkürler
2 3 Tane Bebek Aspirinini Ağzında Erit Düzelirsin
Soda Limon Tuz Karıştır ÇÖRCIL Oluyor iç
içindeki değil de dışındakini söndürebilirim ateşinin olduğu yere sirke ile ıslatılmış bez koy
Gerek kalmadı ateşim düşüyor gibi
Hastalıktan gözümün önünü göremiyorum be ne acısı severler acıyı aaa
Ben de hastayım ama ruhum daha kötü
hasta olmayayım ruhumu s.. veyim afedersin ndıddd boş ver sağlık önemli
Sağlık tabiki önemli. Ama bedensel sağlık gibi ruh sagligi da bir sağlık çeşidi ya hani
Ruhsal sağlık da önemli o yüzden
Valla kankam kusura bakma aşk meşk diyorsan o sağlık falan değil. Psikolojik sorunun olsa tamam derim ama s.. en s.. tan biri için üzülmeye değmez.
Biri için üzülmek değil. Depresyondayım belki
Ya da ruhsal olarak mutlu değilim belki
o zaman haklısın depresyon kötü bir şey ve büyük bir şey. Yaşadığım için biliyorum :( dinlerim neler düşündüğünü..
İnsan mutluluk arıyor ama bulamıyor
İnsan her şeyi arar da bulamaz.. Ama öyle düşünmemek lazım. Her şey kötüyse bile bir iyi varsa ona tutunmalıyız. Hayatımız kötüdür ama o kötü hayatı bile tutup challenge haline getirmemiz lazım. Unutma zor seni eğitir.
Haklısın. İnsan bazen mücadele etmekten yoruluyor sadece
Arada yoruluyorsan dinlenecek bir şey bul, seveceğin şeyler yap resim mi seversin çiz, şarkı mı dinlersin dinle. Kendini dinlendir film izle kitap oku. Kendine zaman ver.
Hiç birisi için de değersiz görme kendini..
Mesele birinin olup olmaması değil ki. Kimse için üzülmüyorum zaten. Ben kendim için üzülüyorum
ben genel hayatın için diyorum. Kendin için yapabileceklerin de zaten yukarıda yazdıklarım.. Her zorluk bir şey öğretir insana
Evet orası öyle..
soguk yedın sanırım. sifayı kapmışsın. Şu an nasıl iyimisin
İç ateştendir o abicim yok mu yakınlarda acil macil😅😅
Bağışıklık sistemin kendini güçlendirmeye çalışıyor
Arada olur, içindekileri dışa vuramadığından
neden yangın var içinde
İçim acıyor çünkü
Terk mi edildin?
Hayır
Peki bu ateşin sebebi nedir?
Ic acısı
Anlat neden bu iç acısı
Genel
Belli bi sebebi yok
Yalnızlıktan mı?
Kalabalıklar içindeki yalnızlıktan diyelim
Seni çok iyi anlıyorum
👍🏻
Ne yapıyorsun bu akşam?
Hiçbişey
Yemek?
Bilmiyorum ne yicem
Be. Hazırlıyorum gel birlikte yeriz
Hıı
Olur mu?
Olmaz
Neden bi yemek yer konusur dertleşiriz film açar film izleriz
Yok ben almayım sağol
Hangi şehirdesin
Napican
Gelcen mi
Gelmem
Sohbet ediyoruz işte
Tamam
Çok uzaktır kesin
Olabilir
Ben muğladayım sen?
İzmir
Uzakmış özel ıçağım olmadan gelemem
Aynen
Yemek pişiyor
Afiyet olsun sana
Balık mı tavuk mu et mi?
Hangisi?
Balık
Izgara - fırın?
Izgara
Hamsi
😋.
Ben hamsi sevmem.
Çipura veya levrek
Levrek o zaman
Hadi o zaman sen balığı yap
Ben yapmam ben yiyen tarafım 😂
Afiyet olsun
Sagol
Yeni yılın güzel geçsin ❤️
Sana da
Var mı bir planın?
Ne planı
Gezme eğlenme veya oturup sızlanma
Ne gezmesi ne eğlenmesi işe gidicem
Ne işi yaa
İş işte
Yarın çalışmaya devam ama bugün olmaz
Aynen aynen
Sen ne iş yapıyorsun?
Napican?
Sektör analizi yapıp kazanç performansını belirledikten sonra.. 🤣
Öyleyse hayal gücüne kuvvet
🤣🤣🤣🤣
Yanıyorsun döndüren mi yok
O ne demek
*söndürenin mi olacaktı
Yine b*ktan bir yorum daha. Abi sizin kafanız neden beyninizde çalışmıyor?
Sorun sanki altın kaplamalı ya, tanıyorum tutuşuyorum diyorsun bunun anlamını bile bilmiyorsun demek.
Benim ne söylediğim gayet açık. Sizin beyniniz seyinizde olduğu için böyle anlıyorsunuz yazık size
Açık değil hatta mod görse neden cinsel soru etiketi yok der, her boku bize atmayın yazdığına bir bak önce
Goster moda aklıyla okuyan anlar sorumu. Kes şimdi
İçimin yangını diyorum bunu aklınla düşünmediğin için cinsellik olarak algiliyorsun. Beynin o kadarına yetiyorsa benim yapabileceğim bişey yok
Ya boş yapma hadi işine, sorunu da şikayet ettim zaten
İnsanın içi açıldığında da içi yanar ya hani? Ya da bilmiyorum Türkçen mi sıkıntılı
Ettiysen et. Beyni olanlar sorumu anladı zaten senden farklı olarak
Türk değilim, ama Türk olanlarda benim gibi anlayıp yorum yapmış?
Turk olmadığın belli zaten anlama seviyenden. O saçma yorum yapanlar da aklı başka yerinde çalışanlar işte bariz
Peki
Libidon yüksek sanırım 🌹
Geçmiş olsun o zaman
Mal mısın onu mu diyorum taa beyniniz biraz kafanızda çalışsın aq
Zencefil tarçın limonu kaynatıp iç. Geçmiş olsun.
Soguk ye Soguk İç
İçini ateşe vermişler 🍕
vahvah dra git
Nasıl bi ateş o
Kalp acisi
Aşık mı oldun
Hayır
İçim acıyor demek istedim yani
Neden acaba
İçim yanıyor diyince aklı başka yerinde olanlar saçma sapan yorum yapıyor ondan öyle diyorum
Anladım haklısın bu konuda kötü bir olay mı oldu rahatsızlıktan mı
Hastayım şu an ondan ateşim var ama içim daha çok yanıyor demek istedim genel anlamda
Anladım geçmiş olsun doktora acile git olmadı
Teşekkürler
Hasta mısın 😀
Evet hastayım ama kalbim daha çok acı veriyor
İyileşir zamanla
Bilmiyorum
Oo senin işin yaş
Söndürelim
Kes lan
Neden var ateşin
Hastayım çünkü
Geçmiş olsun knk
Sağol knk
Üzüldün mü
Tövbe tövbe
Yav ne tövbe tövbe biraz aklınızla okuyun soruyu
Mantık çerçevesinde daha uygun yazsaydın soruyu sende
Ben gayet açık yazdım. Aklınız bitaraflarinizda olmadan okusanız anlardınız. Yazık
O kadar insan sıkıntılı zaten sende sorun yok ki açıklama yapma gereği duymuşsun. Neyse iyi günler
Bel altı anlayanlar sıkıntılı evet
Bana olmuyor
Neden
Ne oldu?
Harun abi
Ne saçmaliyosun
Geçmiş olsun
Bulaştırdın
Noldu ☺️😅
Sevdiysen unut
İtfaiye çağır
Ates basmis itfayiye hortumu lazim sana
Boş yapma
Dolu yapalim
Kes
Yaşından utan kart
E kadar keseyim kac gr olsun
Sesini kes ve kapa çeneni gereksiz
Ayar oluyorum bu sizdeki egoyab
Ben egolu değilim sen terbiyesizsin
Ben terbiyesiz deilim turkce kelimer don lastigi gibi her yere ceke bilirsin
Boş yapan insanları sevmem artık sus bence
Ya da kwndi kendine konuş sen bilirsin
Bol sans saba
su iç geçer
Azmışsın
Aklı bir tarafında çalışan şahıs okuduğunu doğru anla. Biraz aklınla düşünmeye çalış he ne dersin?
Bu sitede ilgi araman komik:)
Ne alaka
Ben bişey aramıyorum ama senin arandığın belli
Bu soruya nasıl bir cevap bekliyorsun mkarısı
İnsan gibi sorulan soruyu biraraflarindsn anlayan beyinsiz mi söylüyor bunu
Kes şimdi defol ahlaksız
İnsan gibi sorulan mı? Haha iyi niyetli olmadığı sorunun her kelimesinden belli aşağılık kompleksli çingene
Güncellemeyi de okumamıştım heralde ya da Türkçen yok. Her b*ku bel altı düşünen seviyesizlerden bıktım cidden. Acıyorum size
Okumamışsın*
Daha fazla uzatmicam yeni yıla senin gibi çingene bi karıyla tartışarak giremem
Kes lan sesini it
Asıl ben senin gibi bir seviyesize 1 dk mı daha vermicem