Lahmacuna bağlı muhtemelen oluştu yanımda kardeşim var kilolu o da yedi ama benim mide sorunlarım normalde var. Etkiledi beni saat 1 den beri karın ağrısı çekiyorum ardından ishal ve saat 3, 5 gibi şiddetli kusma ama hala bağırsak krampları var. İshal su kalmadı galiba vücudumda az halde uyuyamıyorum belki geçer uyursam ama olmuyor
Dudaklarım dilim kuruyor uyuşmaya başladı su içemiyorum midem bulanıyor
Geçer mi acaba yoksa napmalıyım bilmiyorum yasakta var araç yok ambulans gelir mi acaba
Ceza yazarlar mı sonrasında
Dudaklarım dilim kuruyor uyuşmaya başladı su içemiyorum midem bulanıyor
Geçer mi acaba yoksa napmalıyım bilmiyorum yasakta var araç yok ambulans gelir mi acaba
Ceza yazarlar mı sonrasında
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ambulans gelir elbette. Verilen reçeteyi gösterirseniz kimse de ceza yazmaz ama dönüşte araç bulmanız sıkıntı.
Ambulans gelir. Kesinlikle su içmeye çalış susuz kalma. Ishalken vücut su kaybeder ve susuzluk öldürür. Kesinlikle ara 112 yi
Bence taksi çağırın açıktır şu an gelirler internetten bakın taksi sitelerine
umarım iyisinizdir
Tabii yasak var :/
Geçmiş olsun abi bol su iç
Allah razı olsun kardeşim şimdilik yatıyorum bakalım biraz vücut toparlasın serum dan dolayı tokluk hissi var boğazım inerse şişlik haşlanmış bişeyler yerim ufaktan teşekkür ederim
Amin abi
Geldi mi ambulans?
Geldi sağolsunlar ama gelene kadar şiddetli ksmlar oldu yine boğazım mahvoldu sanki yumru var gibi tükürük yutsam acıyor. Bişe yemeye içmeye korkuyorum 😥 Serum ve iğne yaptılar o iyi geldi
Çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim