Kola mentos - muz sprite challenge yaptım karnım şişiyor patlar mıyım?

utandığım için kusamıyorum çünkü dört bir yanım arkadaşlarımla dolu. onlar hep kustu ama ben utanıyorum. üstümü de çıkaramıyorum, eski kum saati vücudumu geri istiyorum. midemi hiç bu kadar şiş görmemiştim. sırf kusayım diye arkadaşlarım mideme bastırdı, ama ben kendimi kastım falan kusmadım. ayrıca içim full gazla dolu, karnımdan çok korkuyorum. patlamaktan korkuyorum. küçüklüğümden beri hiç göbeğim olmamıştı. nefes nefeseyim yemin ederim ki. kusmadan ve tuvalete gitmeden şişmeyi nasıl engelleyebilirim? ekmek yedim ama sanırım bir işe yaramadı. çok ciddiyim arkadaşlar, cidden yaptık yalan bir soru değil. ben 1 lt kola ve yarım litre sprite içtim bu arada karnıma hiç bakmamıştım ben herkesin göbeğine gülüyordum. 5 tane muz ve 3 paket mentos bitirdim. bir şey olmaz bir şey olmaz yalancısınız diyordum ama arkadaşım dur diyene kadar yoksa daha da yiyip içiyordum. millet nolur bir şey yapın..
Kola mentos - muz sprite challenge yaptım karnım şişiyor patlar mıyım?
Cevapla