Sağlıkçılar ilaç getirdiğinde bize de test yapacaklar mı? Aileden birinde çıktı. Zorunda mıyız?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayır canım pozitif kişi izole olcak aileden kişilerden De bir belirti olmadığı sürece test yapılmıyor
Evde kalmak zorundaymışız
Hayır zaten pek test yapmak istemiyorlar. Sen istesen bile muhtemelen sana kötü değilsen yaptırma diyecekler.
Anladım teşekkürler
Rica ederim acil şifalar diliyorum
Dışarı çıkamıyormuşuz 14 gün
Hayır test yapmıyorlar sadece karantinada oluyorlar pozitif çıkan kişi izole ediliyor sadece
Tamamdır
Evet, diğerine de bulaşma ihtimali var. Kendinizi karantinaya alın.
Anladım bende belirti yok ayrı odadayım
Hayır, isteyen yaptırır. Şikayet ve bulgu yoksa temaslı hasta olarak 14 gün izolasyon süresi verilir
Diğer aile bireyleri dışarı çıkabilir mi
Hayır çıkamaz. Üstelik pozitif vaka 10 gün çıkamazken, negatif ve şüpheli vaka 14 gün çıkamıyor
Öyle saçma bir şey olmaz bence, ne alaka bende belirti yok ne yapıcaz o zaman kim getirecek bizim ihtiyaçlarımızı eve öyle saçma bir şey mi olur
Hastaneden aradılar biz çıkabiliyoruz
Temaslı negatifsen ve belirti yoksa çıkabilirsin ama test yapmadan pozitif bir vaka ile temas edip çıkabilirsiniz diyorlarsa bu suçtur. Neden bu kadar yayıldığı belli oluyor. Bu virüsün bir kuluçka süresi var sonuçta, işk etapta negatif bile çıksa kişi pozitif temaslıysa izolasyona alınır
Benden büyük kız kardeşim pozitif bizimde çıkmamız yasakmış
Kardeşin 10, siz 14 gün üstelik :))
Maalesef ya
en az 1 belirti varsa evet yapılır ama yoksa yapmazlar
Sağol
Temaslı kişiler karantinaya alınır belirti varsa test yapılır
Ablamda pozitif çıktı 12 8 çalışıyordu o sabah gelmeden ben odanın camını açıp çıkıyordum oturma odasında vizelerime çalışıyordum, aynı ortamda kalmadık, normalde de kalmam sevmiyorum, ben şu a tat koku alabiliyorum ama onun yüzünden dün koltukta uyumak zorunda kaldım belim ağrıyor, umarım bu belirtisi değildir, onun dışında kendimi kötü hissetmiyorum
Koltuk belini ağrıtabilir normal. Bi belirti yoksa yaklaşmamaya devam et aynı evin içinde olup bulaşmayan çok kişi var
Aynen dikkatli oluyorum zaten normalde de aynı ortamda bulunmayız, inşallah olmam
İnşallah Allah acil şifalar versin
Hayır. İzoleye alınyo ailecek. Eğer bir şikayetin olmaya başlarsa 3-4 gün geçtikten sonra arıyon söylüyon verdikleri numarayı. O zaman gelip test yapyolar yoksa yapmıyolar
Çıkabilirim dışarı değil mi? O test yaptırmaya gittiğimde odamdan bütün eşyalarımı almıştım, öncesinde de 12 8 çalışıyorken sabah o gelmeden odanın camını açıp vizelerime çalışmak üzere oturma odasına gidiyordum aynı ortamda bulunmadık yani
Farketmez. Aynı evde yaşıyorsunuz. İzole sürücindesin. Hayat eve sığar uygulamasını indir bak izole süren yazcak orda durumu:riskli dicek
Ya ama bizim ihtiyaçlarımızı kim alacak köylük yerde yaşıyoruz ne yapıcaz para çekmemiz lazım
Sağa sola haber verceniz bizim allahdan altımızda bakkaş vardı kova sarkıtıyoduk asagı ona koyyodu
Hastaneden aramışlar biz çıkabiliyoruz belirtimiz yok çünkü
Çıkamıyormuşuz 2 hafta
Eee sabahdan beri ben ne dedim? Yaşamış biri olarak dedim bide bunu inanmak istemedin.
Nasıl isteyeyim kim alışverişimizi yapabilir ki:// yaşayan biri olarak süreci anlatır mısınız? Vefat edenler neden ölüyor sizce, ilaç nedeniyle kalp krizinden ölenler varmış duyduğuma göre mesela, siz bildiklerinizden bahsedebilir misiniz
Anlamadım ben ilacı test ten sonra veriyorlar
Eve gelen olmuyor
Sen kendi imkanlarınla test yaptırıyorsun
Evden biri test yaptırmaya gitti pozitif çıktı, ilaç getirecekler diye biliyorum, bizim mahallede komşularda falan hep öyle oldu
Test yaptırdıktan sonra vermemişler mi
Yok sonuca göre verilir elbet, gelirler diye tahmin ediyorum
Test yaptırdıktan sonra veriliyor
Negatifse yine kullanmak zorunda mı test yaptıran kişi? İlk yaptırdığında negatif çıkmıştı bir şey vermediler
Ben yaptırdım negatif çıktı testten sonra verdiler ilacı sonuç çıkmadan
Verirlerse de sonuç çıkmadan kullanma
Hatta sonuç çıktıktan sonra da doktoruna danış kullanayım mı umarm pozitif çıkmazda
Test yaptıran kişi ben değilim ablam, pozitif çıktı
Belirti yoksa yapmıyorlar. Gerçi kuzenimin babası pozitif çıktı kızında da belirti vardı ama yapacağız diyip yapmadılar. Yoğunlarmış baya.
Anladım tşeek
Belirtiniz yoksa test yapılmaz size
Teşekkürler
Belirti yoksa test yapmıyorlar.
Teşekkürler
Evet zorunda
Değil dedi herkes
Karantinaya alınıyor negatif çıkana kadar yapılıyor diye biliyorum
testi bilmem de evden çıkman normal de yasak
Zorunlu olmadıkça çıkmıyorum ablam olacak şahıs zırt pırt arkadaşının evinde kalıyordu, pozitif çıktı testi, belirti olduğunu düşündüğünde evde kimseye söylemedi, bende onunla aynı odada kalıyorum, o 12 8 çalışıyorken, sabah gelmeden odadan çıkıp vizelerime çalışmak için oturma odasına gidiyordum böylelikle aynı ortamda pek bulunmadık, lavoba ortak oldu maalesef, kendi adıma korkuyorum, ama geldiklerinde bizede test yapacaklar mı onu merak ettin
arkadaşı da kesin erkektir :)
Yok kızdı tanıyorum
ya ona gitmiyor ise ama
O zaman Allah bildiği gibi yapsın
bu zaman da kız bir evde kalıyor ise o ev erkek evidir tabi kesin değil ama büyük ihtimal kaç yaşın da
23
tamda alev aldığı yaşlar işte :)