Cok utandigim tikimi nasil yapmam (hepsuni okuyacak yargilamayacak baksin ) ?

18 yasindayim. Cok utandigim ama tike donusmus bir durumum varve bu baba cok zarar veriyor. Engelleyemiyorum

. Bunu tirnak yeme gibi strese bagli dusunebilirsiniz ama daha kotu

Simdi ben genetik olarak asiri sivilceliyim. Yuzum temiz ama sirtim kol arkam gogusum sirtim full sivilce arti sivilce yaralariyla dolu

Ben genellikle odamdayken elimi sirtima gogusume omuzumdaki sivilceleri sıkmaya bir nevi de yolmaya calisiyorum. Evet her yerim yara izi bu yuze3n kapali giyiniyorum. Insanlar yargilayacak diye kirkuyorum

Ayy yapma yara olur diyenler. Bunu keyiften yapmiyorum. Bende dehset rahatsizim. Sadece kendimce rahatlama yontemi sanirim bir nevi tik iste tirnak yeme tiki olanlar tirnak yeme demek gibi bisey

Cidden acillik oldugumu bilirim ilk basta gogusumdekileri sıktım iltihap oldu siktim devam ettim ettim ve ettim sonrs bir sabah uyandim yeni çocuklu kadinlarda mastit olur ya gogusum ona donmus korktum ama annem kizar diye anneme soylemedim

Okulda son derslere geldi 6. dersti sanirim birde kotulestim usuyordum vs direk yattim bir daha kalkamadim da bir baktilar ates 39 sabah da ayni halde annem niye dusmuyor diue suphelendi

Bende iltihap kaptigini anlayip mecbur dedim 4 5 gun yerimden kalkamadim

Suanda yapiyorum malesef o kadar olmasada yks stresinde yapiyorum iste devlet psikiyatriye de gidiyorum doktora anlattum ilac verdide tik olan sey psikiyatri ilaciyla gecmiyor ne yapmam gerek
Cok utandigim tikimi nasil yapmam (hepsuni okuyacak yargilamayacak baksin ) ?
Cevapla