Diyetisyenlik okuduğum için çevremdeki herkes yediklerime karışıyor. Herkes her zaman sağlıklı beslenmek zorunda mı?

Ben diyetisyenlik 4. sınıf öğrencisiyim. Artık çevremdekilere liste yazabilmeye başladım. Ama çevremdeki herkes sürekli yediklerimi takip ediyor. Ben ayda 1 kere abur cubur yesem onların gözüne batıyor. "sen bize öneriyosun ama sen öyle yapmıyosun" diyolar. Sizce kim haklı. Ben insanlara tavsiye verdiğim için her zaman sağlıklı beslenmek zorunda mıyım
Diyetisyenlik okuduğum için çevremdeki herkes yediklerime karışıyor. Herkes her zaman sağlıklı beslenmek zorunda mı?
Cevapla