Herkes çok zayıf olduğumu söylediği halde şişman hissediyorum, bu bir rahatsızlık mı?

boyum 165 kilom 48 ve hala kilo vermek hissediyorum kendimi hiç zayıf göremiyorum bunun psikolojik bir rahatsızlık olduğunu söylüyorlar sizce
Herkes çok zayıf olduğumu söylediği halde şişman hissediyorum, bu bir rahatsızlık mı?
Cevapla