1.76 boyunda 52 kiloyum herkes aşırı zayıfsın diyor ben kendimi normal hissediyorum, zayıf mıyım?

Yaşım 20 boyum 1.76 kilom 52 herkes aşırı zayıf olduğumu söylüyor ama ben kendimi normal hissediyorum sizce de çok mu zayıfım
1.76 boyunda 52 kiloyum herkes aşırı zayıfsın diyor ben kendimi normal hissediyorum, zayıf mıyım?
Cevapla