Zayıf ve şişman diye kızyorum kötü mü?

Arkadaşlar selam, İzmir'de yaşıyorum ve çevremde arkadaşlarım fazlasıyla geniş kız/erkek olarak. Ben spor ile ilgileniyorum fit durumdayım ve çevremdeki arkadaşlarımdan kimi şişman kimi çok zayıf ve ben bu durumdan rahatsızım kendilerini yargılamıyorum zirâ hoşlanmadığım durum ise dünyaya bir kere geliyoruz ve bünyemize, vücudumuz sağlıklı olması için ve sağlıklı ömür yaşamak için iyi bakmamız gerekiyor, arkadaşıma çok yediğini, kiloyu çok aştığını, nefsine ve boğazına hakim olmasını söylememe rağmen çokça yiyor. ben kendisinden uzaklaşıp soğuyorum çünkü kendisine saygısı olmayana bende saygı duymam.
Kendilerine ücretsiz beslenme programı yazayım, günlük alman gereken kaloriyi yapayım dememe rağmen ters tepki veriyorlar, neyde yanlış yapıyorum ve yaptığım şey yanlış mı?
SAYGILI VE ANLAYIŞLI ŞEKİLDE YORUM YAPALIM LÜTFEN.

Görselde Fat cellsler vücudumuzda olan yağdır sağlıksız kilo olmayı ve etlerimizi baskılar sağlıksız hayat sürmemizi sağlar.
Görselde Fat cellsler vücudumuzda olan yağdır sağlıksız kilo olmayı ve etlerimizi baskılar sağlıksız hayat sürmemizi sağlar.

Bahsettiğim arkadaşlarımın sağlık ile ilgili kilo alıp veya kilo verememek sorunu yoktur. Sağlılığından ötürü kilo alamayan ve kilo vereyemen ve elimden geldiğince yardımcı olmayı çok isterim:)

Zayıf ve şişman diye kızyorum kötü mü?
Cevapla