Belirgin bir diş hassasiyetim olmamasına karşın aşırı soğuk içecekler dişime temas ettiği anda bütün diş köklerim sızlıyormuş gibi hissediyorum. Sizin soğuk/sıcak karşısında bir hassasiyetiniz var mı?
Aşırı soğuk-sıcak gıdalarla aranız nasıl? Diş hassasiyeti yaşıyor musunuz?
O sızlamanın olması gayet doğal bir durum.. Bende de yok Allah'a şükür öyle bir durum ama buna devam edersek kendi elimizle hassasiyet sorununa yol açacağız :/
Hassasiyet ile alakası yok sevmiyorum ne çok sıcak. ne çok soğuk kahveyi bile soguturum öyle icerim. Soğuk içince bademcikler şişiyor onuuzrrn soğukta içmem içtiğim en soğuk ta dolaptan bira
Hassasiyetim yoktu, iki gün önce buz gibi dondurma yemiştim, o gün sızladı sıcak bir şey yeyip içtiğimde. Geçti ama neyse ki, sağlık en önemli şey gerçekten, insanın keyfi kaçıyor.
Diş hassasiyet giderici diş maacunları var bir hafta kullanmanız yeterli 1 aydan fazla bir süre etkisi sürüyor ama bir doktora muhakka görünün derim biryerlerde bir çürük varsa daha büyük işler açmadan çözülsün derim mutlulukla kalın
Bütün içecekleri soğuk içerim çay kahve dahil fakat aşırı soğuk değil. Yemekleri de ocaktan iner inmez yemem 5 dk beklerim. Aşırı sıcak ve soğuk sevmem. Zararlı zaten
Ahh malesef bende de var 1 aydır başladı çok kötü bir durum sadece ılık şeyler içebiliyorum özellikle şu hiç içemiyorum illaki ılık olacak berbat birşey