Doktor olacağım anestezi bölümünde staj yapıyorum bir hastaya yanlış ilaç verdim?

anlaşılacak şekilde anlatmaya çalışıyorum anestezi bölümünde staj görüyorum bir hastaya ilaç verilecek da hasta kalp ameliyatına girecekti hastaya ilaç verilirken yaşı gireceği ameliyat falan dozu değiştiriyor hasta 25 yaşında bir genç kalp damarlarından biri açılacakmış ve aynı zamanda ileri derece astım hastasıymış bundan bir önceki ameliyatını da başka bir kalp hastası vardı 45 yaşlarında ama onun hiçbir hastalığı yoktu onun kalbi çıkarılıp arkasındaki damarlar düzeltilmiş ti ben Hemen hastanın da ilacını verip yoğun bakıma gitmem gerekiyordu

dalgınlıkla o hastaya Bir önceki hastanın aynı şekilde ölçülerle ilaç verdim dediğim gibi çok ağır oldu hangi çok önemli değil biraz geç uyanır problem değildi ama astım hastası olduğu için uyu tutulduğu sürece belli aralıklarla astım ilaçları verilmesi de gerekiyor serumdan eğer çok fazla uyur da uyanamazsa nefes almasını zorlaştırır ya da hasta uyurken tıkanır diye korkuyorum hocalarıma bildirmelimiyim mesleğimi kaybetmek istemiyorum hastanın durumu şu an çok ağır değil iyiye doğru gidiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşler için teşekkürler arkadaşlar bekliyorum durumu stabil
Doktor olacağım anestezi bölümünde staj yapıyorum bir hastaya yanlış ilaç verdim?
Cevapla