Böyle bir sorun yaşıyorum. Ameliyat tedavisi var fakat bu tedavi sadece görüntüyü düzeltir. Ameliyattan önce de sonra da bebek emziremem. Ama yine de görüntü amaçlı bu ameliyatı olmam gerekir mi? Göğüslerimi beğeniyorum fakat uçları çökük olması özgüvenimi düşürüyor. Sizce ben mi fazla büyütüyorum bu sorunu? Kız arkadaşınız böyle bir sorun yaşasa ameliyat gerektirir misiniz? Çok ta önemli mi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Süt kanallarımın kısa olmasından kaynaklanan bir durum
Aşık olduğunuz güzel bir kızda göğüs ucu çöküklüğü olsa eksi yaratır mı?
Ya ne gerek var yüzde olan bir sorun deilki zaten kapalı kimsenin göremediği bir durum bu kadar büyütmene gerek yok ALLAH cc sağlık sıhhat versin beterin beteri var hiç gerek yok bir de onun icin bıçak altına yatma
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çocuğunu emzirme de zorluk yaşaman dışında bir sorun olmaz. Çıkarma egzersizleri var çok farketmese de biraz çıkmasını sağlıyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Aşık olduğum kızlardan geri dönüş alamadım o yüzden önemi yok.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Saygılı ve kibar olsun yeter👍Göğüs falan sorun değil
bence değil kusur varsa eger seviyorsan kusurlarıyla seversin hatta görmezsin bile
Ya ne gerek var yüzde olan bir sorun deilki zaten kapalı kimsenin göremediği bir durum bu kadar büyütmene gerek yok ALLAH cc sağlık sıhhat versin beterin beteri var hiç gerek yok bir de onun icin bıçak altına yatma
Çocuğunu emzirme de zorluk yaşaman dışında bir sorun olmaz. Çıkarma egzersizleri var çok farketmese de biraz çıkmasını sağlıyor
Aşık olduğum kızlardan geri dönüş alamadım o yüzden önemi yok.
Hiç mi yok? Geçmiş olsun. Sonuçta senin elinde değil. Takılmam
Kendi bileceğin bir şey kimseye göre hareket etme
Sence seven adam göğüs uçlarına takılır mi?
hiç bisiis etkilemez seviyorsam
Takılmam öyle şeylere
Memesine mi aşığız yoksa kendisine mi?
Ne zamandır öyle?
Kendimi bildim bileli
Ameliyata gerek yoktur.. göğüs ucundaki sinirlere zarargelir.. güzel olsun derken hissiz olur, pisman olursun.
Pardon ama bu neden kaynaklı acaba
Direkt engellerim boşarım. Meme kırmızı çizgim
Sorun değil ya niye sorun olsun
Nasıl oluyor ki o
Yok ya nolcak
Emince çıkmıyor mu
Sacmalama ya