Bence erkekler bizim kadar takılmıyır böyle şeylere ki inan onların bedenleri de mükemmel falan değil estetik hiçbiryerleri yok. Seven kişinin dert edeceğini sanmıyorum
benim için rahatsız edici değil, kızlar bu konuyu çok fazla takıyor olabilir ama bence biz erkekler için bir sorun değil bu, güzelsen güzelsindir, çatlaklar sadece nazar boncuğu olur
Çatlakların olması tamamen doğal bir şey! Bunlar cilt yapısına, kilo değişimlerine, genetik faktörlere bağlı oluşabilir ve seni kesinlikle olduğundan daha az değerli yapmaz. Bir kadın olarak şunu söyleyebilirim ki kendi bedenini sevmen, özgüvenle taşımayı öğrenmen çok önemli. Çoğu erkek bu gibi şeylere dikkat bile etmez çünkü onlar için esas olan senin enerjin, güler yüzün ve kendine olan güvenindir. 💖
Eğer çatlaklarını azaltmak istersem de doğal yağlar ve düzenli nemlendirme rutini iyi bir çözüm olabilir. Ama unutma, seni seven kişi seni olduğun gibi sever! Bedenimiz bizim hikayemiz ve bu tamamen normal. 🌟
18 yaşında da böyle düşünürdüm. İnsanları görünüşleri ile yargılamak iğrenç bir şey. Bu çatlaklar ister istemez oluşmuş. Bunlar seni belirleyici şeyler değil. Ömemli olan o çatlakların altında nasıl biri olduğu. Ayrıca her şeyin tedavisi var artık. Eminim çatlağın da vardır.
Çekici değil, itici de değil. Sadece göğüsteki çatlaklar dikkatimi çeker. Kalanları ne iter ne çeker...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Masörüm önerim kese ve peelıng ayrıca nemlendırıcı ve besleyıcı yaglarla masaj yapman. Doğal karısım kürler yaparak kullanabılırsın. Kısa sürede çözüme kavusturursun