Pandemi̇de kendi̇mi̇ saldım, ki̇lo aldım ve di̇yete gi̇rdi̇m, tavsi̇yeni̇z var mı?

Arkadaşlar pandemi dönemi boyunca psikolojimiz bozuldu malum.2 ay evde durdum, sonrası dikkat gerektirdiği için, kendimi böreklere verdim masa başı oturduğum için işte, iş ev arası standart sabah börek vardı kahvaltıda, akşamları yemediğim beyaz ekmeğe yumuluyordum. Bugünden itibaren yulaf ile muz ezmesi sütle karıştırıp lapa yedim, akşam ise meyve ve yine yulaf yiyeceğim. Bizim evin orda ki yürüyüş parkurun da yürüyüp koşacağım. Bol su içmeye başladım, artı önerileriniz var mı?
Pandemi̇de kendi̇mi̇ saldım, ki̇lo aldım ve di̇yete gi̇rdi̇m, tavsi̇yeni̇z var mı?
Cevapla