Sigara paketlerinin üzerlerindeki yazılar ve görseller caydırıcı olabildi mi? Sigara kullananlardan bazıları görsellerden rahatsız olup alternatif olarak sigara tabakası kullanmaya başladı. Kimini görseller hiç etkilemedi yani sigara içme oranında bir değisiklik olmadı... Aslında görselde farklı paketler vardı fakat görmeye tahammül edemedim ve en oluru buydu..
Sigara paketlerinin üzerlerindeki yazılar ve görseller caydırıcı oldu mu?
Azda olsa etkiledi ama hala içen çok maalesef umarım gün geçtikçe bu durum azalır insanların sadece yapması gereken en azından gençleri uyarmak sahip çıkmak şahsen bir abla olarak erkek kardeşlerimi sigaraya karşı uyarıp kötü bir şey olduğunu gösterdim ve çok mutluyum.
Sigara paketinin üstündeki görüntüyü tiksindirici bulup, pakete kağıt yapıştıran arkadaşım var. Caydırıcı olacağını sanmıyorum zira kullananlar zaten sigaranın yol açtığı zararların farkında olduğu halde kullanıyorlar. Sadece rahatsız edici bir görüntü olduğunu düşünüyorlardır sanırım :))
Bence kesinlikle etkiledi. Bunun bir psikolojik yansıması ister istemez oluyor en bağımlı insana bile. O görseller caydırıcılık etkisini çoğaltıyor. Devam da edilmeli kesinlikle.
İnsanlar paketin üzerindeki resimlerle ya da yazılarla ilgilenmezler. Paketin içinde ki ürünle ilgilenir Ama genelde tütünleri daha çok alırlar çünkü daha çok ekonomik olduğu için hem daha iyi olduğu için.