Tedavi aşamasında doktorunuzun karşı cins olması sizi rahatsız ediyor mu?

Bugünlerde birkaç kişiden en çok duyduğum şikayet hastaneye gittiklerinde karşı cins doktor tarafından tedavi edilmek. Mahremiyete gelince konu erkek ya da kadın farketmeksizin utanma söz konusu oluyor sanırım. Doktorların cinsiyeti olmaz cümlesine katılıyor musunuz yoksa karşı cinsten bir doktora muayene olmak sizi utandırıyor mu?
Tedavi aşamasında doktorunuzun karşı cins olması sizi rahatsız ediyor mu?


Tedavi aşamasında doktorunuzun karşı cins olması sizi rahatsız ediyor mu?
Cevapla