Tahlil sonuçlarımın kağıdını kaybettim ne yapmam lazım?

devlet hastanesinde kan ve hormon tahlili yapmıştım daha sonra doktorum bana sonuçlarımın olduğu kağıtları verdi ve başka bir hastaneye yönlendirdi ama ben kağıtlarımı kaybetmişim ne yapmam lazım diğer hastanede internet üzerinden sonucum gözükür mü?
Tahlil sonuçlarımın kağıdını kaybettim ne yapmam lazım?
Cevapla