Merhabalar şöyle bir sorunum var enerji hiç yok 5 ila 10 dakikadan fazla yürüyemiyorum halsizlik, mide bulantısı, kusma sorunu yaşıyorum yürümeye devam ettiğimde baş dönmesi bulanık görme gibi sorunlar olmaya başlıyor ve cilt Rengim sarıya dönüyor bu tür sorunlar yaşayan var mı?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Çok hareketsiz kalmaktandır yavaş yavaş yürümeye başlaman lazım zamanla düzelir
Kansızlık b12 eksikliği falan vardı ondan dolayı aşırı bir halsizliğim vardı hiç birşey yapasım gelmiyordu hep yatma uyuma isteği vardı bende istemsizce uyuyordum sanırım dediğiniz gibi hareketsiz kalmaktan da oluyor olabilir
Aynen kansız kalma nedenin de yetersiz beslenmen nor al beslenirsen yavaş yavaş yürümeye başlayıp düzelirsin geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏😊❤
kalple ilfili problem olabilir eforun zayif bende 500 m kostuktan sonra tikanirim nefessiz kalieim eforla ilgili vir problemmis
Daha öncesinde kansızlık b12 eksikliği falan baya düşüktü ondan mı kaynaklı diyede düşünüyorum
Geçmiş olsun bu arada 😊🙏
cabuk terliyormusun
Evet otururken bile terlerim
o zaman desene ayni problem var ikimizde
asiri terlerim su gibi olurum bende hele otobusteyken
Neyden kaynaklı acaba
bilemiyorum doktora cikma gereksinimi duymadim arastirdim ama eforla ilgili cikti
İyi bir muayene olmak şart bence
bencede ama doktordan biktim saglik calisaniyim hastane yuzu gornej istemiyorum cunku insan girince hastanrye hasta oluyor
Katılıyorum sağlam gidiyorsun hasta çıkıyorsun 😂
ben calisirken oyle oluyor oyle hastalar geliyorki nerde calisiyorum diyorum
😂shdhd
Hastane de mi çalışıyorsunuz
calisiyordum Şu an askerdeyim donunce devam radyoloji teknikeriyim
İşiniz zor Allah yardım etsin 🙏
oyle a seviyorum
B12 , demir eksikligi vardır muhtemelen. unutkanlik veya saç dökülmesi oluyor mu?
B12 eksikliği kansızlık vardı bu düzelirse normale döner mi?
Bunun düzelmesi için tedavi olmanız lazım. tedaviden sonra kendinizi çok yormayacak şekilde yürüyüş yapabilirsniz.
Çok teşekkür ederim daha önce tedavi görmüştüm ama düzenli olarak görmem lazım demek ki
İlaç tedavisi mi?
Bir doktora görün
Daha önce gittim birşey yok dediler olduğum yer ilçe doktorlar baştan savma iş yapıyorlar merkeze gitmek lazım
Kan ve idrar tahlili gerek..
Demir eksikliği vitamin vs..
Bende de vardı..
Düzenli vitamin aliyirum
Sizde de aynı sorunlar oluyor muydu peki
Hep halsiz olurdum ,
Ve kilo almiyorum.
Gerçi bu iyi 😉
Bende kilo alamıyorum sürekli halsizim hep uyumak istiyorum bunun dışında dışarı çıkıp gezemiyorum
Demir iron
Kesin eksik..
Bir de D ve B12
Olabilir.
Doktora vitamin testi yaptır
Virüs vakaları iyice arttı burada gitmeye korkmuyoruz 😢
O vakit eczaneye git.
Demir ve D vitamini al.
Karisiklar da var
Tamam teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏😊
🤲🤲🤲,
Ama çok bencilsin
Cimrisin
Neden?
Bir like bile yok
Yaa 🙈 istediğiniz like olsun 😊
Danke
Doktora görünsen diyorum
Bide spor dinç tutar bir dene bence
Bir kaç harekette ölüyorum sanıyorum ama düzenli yapmam lazım sanırım
Düzenli şart beslenmene de dikakt et uyku filan önemli olmassa doktora git canım
Teşekkür ederim deneyeceğim 🙏😊
Rica ederim ttli şey 😂😂😅
😂😂😁
Var kiziloluks
Gökan mı
Evet
Naptın 😬😬😅
Kabul ettim
Tamamdır:)
Sağlık kuruluşuna göründün mü
Evet ama kansızlık b12 eksikliği çok düşük onun dışında birşeyin yok demişlerdi
Daha önceleri senin için büyük bir olay yaşadın mı belki bilinçaltında tetikleyen bir şeyler olmuştur
Hayır öyle birşey olmadı sadece 50 kilo iken aniden 42 ye düştü kilom o gün bugündür bu sorunları yaşıyorum şimdi 45 kiloyum ve kilo almakta çok zorlanıyorum
Evet kilo çok az olmuş. Bu şekilde çok zor olmalı
Evet baya zor bilerek böyle zayıf kaldığımı sanıyorlar güç yok enerji yok çabuk hastalanıyorsun o kadar zor ki bir an önce iyileşmek kilo almak istiyorum 🙏
İnsanlar konuşur zaten çok umursamamak gerekiyor. Tez zamanda düzene girer inşallah
Sigara içiyorsan o yüzdendir
Hayır sigara alkol hiç birşeyim yok
Peki kola şeker ve tatlı bunlarda kronik yorgunluk yapar
Kolayı ve şekeri ayda bir kere yer içerim yüzümde baya ters etki yaptığı için
Bence oksijen tüpü al eve minikleri var. Eminim iyi gecelektir sana. En yakın sürede ise kan hormon vitamin mineral ve akciğerlerine doktorda baktırt
sen doktora git bence ciddi bir sey cikabilir
Gittim ama ilçedeyim ve burada doktor ilgisi sıfır birşey olmadığını söylemişlerdi ama bu konudan dolayı defalarca acillik oldum gözlerinin önünde çok kötü olmama rağmen birşeyin yok demişlerdi merkeze gitmekte mesele
Kalp yetmezliği olabilir :/
Neyse seni daha önce engellemişim zaten eğer feministsen inşallah geberirsinn.
Kalpte bir sorun yoktu ama kansızlık b12 eksikliği çok düşüktü ondan mı kaynaklı diye düşünüyorum
Bacım şaka mısın sen engellemiş olsan nasıl yorum yapacaksın sen Çok yaşa yani tövbe tövbe canım
ola corona falan olmayasın
Hayır bu sürekli olan birşey koronadan önce vardı 😊
iç kulak rahatsızlıkğı oolabilir
acil bir iç hastalıklarına git
Onun için merkeze gitmem gerek yakın zamanda gideceğim umarım kötü birşey yoktur 😢
nerenin merkezine gideceksin :) inşallah ama mutlaka en kısa zamanda git
Adana merkeze gitmem lazım ilçesindeyim
aman allahım bu sıcakta :)
Vertigo olabilir doktora danışmalısın
Daha önce bu sorundan dolayı gittim birşey yok dediler olduğum yer ilçe doktorlar baştan savma iş yapıyorlar merkeze gitmekte mesele
Yani sağlam bir hastaneye gitmelisin
Yakın zamanda gitmeliyim umarım kötü birşey yoktur dualarınızı seve seve alabilirim 🙏
Çok çok geçmiş olsun umarım vertigo değilde ufak bişeydir
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah ufak birşeydir 🙏
İnşallah
Hematoloğa gidip kan deperlerinize baktırın.
Teşekkür ederim 🙏 yakın zamanda gideceğim inşallah 🙏
Kan değerlerini ölçtür en azından ☹️
O kadar zigara iciyom demir gibiyim. Kadınlar hem kısa hem gucsuz
@Yolkin sıktın artık sürekli yeni hesap sürekli sacmalamalarin. Dur seni bı şikayet edeyim boş insan
Yakın zamanda gideceğim virüsten dolayı hastaneye de gitmeye korkar olduk
Fındık ve badem ye 😉
Tamam 😁😁😂
İşe yaramazsa ciddi problem var demektir 😉😅
😂😂 hahaha sanmıyorum işe yarayacağını ama deneriz sağlık sonuçta 😊
Sen bana güven 😅
Aynı şeyleri bende yaşadım ama aştım çok şükür
Çok geçmiş olsun 🙏🙏 nasıl aştınız peki anlatırsanız çok mutlu olurum 🙏🙏
Elbette kuzum bu arada aynı zamanda aile hekimiyim :)
Yaaa çok sevindim çok teşekkür ederim şu an söyleyeceğiniz şeyleri can kulağıyla dinleyebilirim 🙏🙏🙏 aile hekimi olmanızda beni çok sevindirdi 🙏🙏
şöyle yapalım, daha faydalı olmam adına buradan devam etmeyelim sana bir takım tavsiyelerim olacak elbette ama bu buradan olacak iş değil seni takip ediyorum şimdi lütfen sende eder misin
Tabi ki 🙏😊
Güzellik var yeter o
Sağlık olmadıktan sonra ne önemi var sağlık hayatta ki tek servet
Haha sen hiç çirkin oldunmu skeyim sağlığı dersin 😂😂
Alay edenler titp tip bakankar igrendiklerini anlaman en kötüsü senin eşyana bile dokunmak istemezler
Sen hiç yüreyemeyecek kadar rahatsızlandın mı? Ve ayrıca güzellik görecelidir nasıl bakarsan öyle görürsün
Yakışıklı olacaksam 1 kolumu verrim anla sen 😂😂
Sen bana güzelsin diyorsun da bana da çok çirkin diyen insanlar var
😂😂😂gozleri bozuk onların
Sen ne hastasisinya
Böbrek falannsa ikitenebende berim bak
Beleş
doktora git
Daha önce gittim birşey yok dediler tekrar gideceğim bu defa merkeze ve daha iyi bir doktora gitmem lazım
Hemen toktora git
İlçede olduğum için burada yetersiz bakıyorlar kaç defa gitmeme rağmen birşeyin olmadığını söylediler merkeze iyi bir doktora gitmem lazım
Asgerdeyken koşuya çıkınca benimde oluyodu
Benim ki yürürken oluyor 😊 koşsam ölürüm herhalde 😁😂
Özel hastaneye git
Sende zipla