Sürekli yorgunluk hissi yaşama durumu psikolojik kaynaklı mıdır?

Bu corona cikmadan once dahiliyeye gitmistim. Kan testi yapmişlardı ve herşey normal cıkmistı. Sorun ne ki acaba? Kendimi yorgun hissediyorum yaklasik 6 aydir. psikolojik mi? Psikolojik tedavim biteli de cok oldu şüpehecilik vardı bende de anti psikotikle anti deprasan kullanmistım 4 yıl. Tedavi biteli de 1 yil oldu. Yoksa hala iyilesemedim mi :( bu corona zamanlarinda hastaneye gitmek de istemiyorum.
Sürekli yorgunluk hissi yaşama durumu psikolojik kaynaklı mıdır?
Cevapla