Diyet konusunda tavsiye verir misiniz, diyet yaparken açlık hissetmeli miyim?

1 haftadır diyet yapıyorum kendimce biraz araştırdım resmen insanlar 2ye bölünmüş 1 taraf diyet yapanlar günde 2 öğün yemeli çoğunlukla aç kalmalı diyor diğer taraf gunde 3 ana 3 ara olmak uzere 6 öğün beslenmeli aç hisetmemeli diyor hangisi doğru ve etkili bilemedim🤦‍♀️?
Diyet konusunda tavsiye verir misiniz, diyet yaparken açlık hissetmeli miyim?
Cevapla