Kuşağımın arkası böyle şişti aylardır böyle acımıyor görüntüsünden rahatsız oluyorum nasıl geçer?

Deldireli 2 sene falan oldu herhalde bu şişlik nasıl geçer acımıyo sadece şiş Kis gibi (evet sakalım var rahatsız olsaydım orayı kırpardım tşkrler)
Kuşağımın arkası böyle şişti aylardır böyle acımıyor görüntüsünden rahatsız oluyorum nasıl geçer?
Kuşağımın arkası böyle şişti aylardır böyle acımıyor görüntüsünden rahatsız oluyorum nasıl geçer?
Cevapla